Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem

Informování Prodávajícího, e-mailem či písemně.
Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá)
Na adresu
Helena Francová
Krátká 1201/5
Blansko 678 01
Pokud zvolíte dopravu přes Zásilkovnu ZDARMA – kontaktujte mne – zašlu Vám kód pro podání zásilky.
Ke zboží je nutno přiložit záruční list, kopii dodacího listu nebo faktury s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme., nejpozději do 30 dnů od dodání zboží Prodávajícímu.
Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození či zničení.
Pokud Vám nejde stáhnout formulář v mobilní verzi
- použijte prosím počítač